Χαμός έγινε στις Κάννες με τις αναγγελίες, τις εξαγγελίες και τις αλληλοκατηγορίες των διαφόρων συντελεστών του GRINDHOUSE για τις νέες extended εκδόσεις των DEATH PROOF και PLANET TERROR που αναμένονται να κυκλοφορήσουν, έτσι ώστε να βγάλει τα... σπασμένα ο Harvey Weinstein και η εταιρία του, ο οποίος ουσιαστικά αποφάσισε και διέταξε τους Tarantino και Rodriguez να προσθέσουν υλικό και να φτιάξουν από μια ολοκληρωμένη ταινία ο καθένας.
Στο Φεστιβάλ Καννών, ο πρωταγωνιστής του DEATH PROOF, Kurt Russel, δήλωσε ότι δεν συμφωνεί με κάτι τέτοιο και ότι θα είναι κρίμα το κοινό να μην δει το GRINDHOUSE όπως το είχαν σχεδιάσει και γυρίσει αρχικά οι Tarantino και Rodriguez, παρόλο που ο ίδιος δεν έχει δει ακόμα τις νέες εκδόσεις.
Τα σχόλια του Kurt Russel φαίνεται ότι θορύβησαν τον Weinstein, ο οποίος κατέφθασε εσπευσμένα στις Κάννες και άρχισε να δίνει τη μια συνέντευξη μετά την άλλη μιλώντας για "δύο ολοκληρωμένες ταινίες του Tarantino και του Rodriguez που θα είναι κατά πολύ ανώτερες από τις συντομευμένες εκδόσεις που υπήρχαν στο GRINDHOUSE". Ο Weinstein προχώρησε ακόμα περισσότερο, χαρακτηρίζοντας το όλο project του GRINDHOUSE ως "λάθος" και λέγοντας ότι "έχανε την ουσία και των δύο ταινιών".
Από τη μεριά του ο Quentin Tarantino, ο οποίος είναι υποψήφιος και φέτος για το Χρυσό Φοίνικα με το DEATH PROOF, υπερασπίζεται το GRINDHOUSE, λέγοντας ότι "δεν πάει πουθενά" και ότι "πάντα θα είναι διαθέσιμο για τους fans".
Διαβάζει κανείς όλα αυτά και αναρωτιέται, μα πώς μπλέξαμε έτσι;
Η απάντηση είναι τόσο απλή όσο και περίπλοκη. Πρώτα απ' όλα, το Αμερικάνικο κοινό δεν είχε κατανοήσει ακριβώς τη λογική του GRINDHOUSE, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αποχωρήσεις μετά το τέλος του DEATH PROOF από θεατές που δεν είχαν καταλάβει ότι υπάρχει στη συνέχεια και το PLANET TERROR! Και μιλάμε για ανθρώπους από την χώρα στην οποία δημιουργήθηκαν και ευδοκίμησαν τα λεγόμενα "Grindhouses"! Ο λόγος γι αυτό είναι ότι τα Grindhouses έπαιζαν ταινίες που απευθύνονταν σε συγκεκριμένο κοινό. Το κοινό των b-movies, τελεία και παύλα! ΟΧΙ το γενικό mainstream κοινό που κόβει εισιτήρια και δημιουργεί blockbusters.
Αυτό το είχαν στο μυαλό τους οι φανατικοί b-μουβάδες Rodriguez και Tarantino, αλλά όχι και ο Harvey Weinstein που εντωμεταξύ είχε γλυκαθεί τόσο με τις τεράστιες εισπράξεις του KILL BILL 1 & 2 όσο και με την πολύ καλή πορεία και των άλλων ταινιών τρόμου που αγόρασε η εταιρία του.
Ας μου πει όμως κανείς έστω μία ταινία τρόμου που στοίχισε 53 εκ. δολάρια και έκανε κέρδος; Έστω μία ταινία; Οποιοσδήποτε;
Κάτι σαν το οικονομικό φιάσκο του HOWARD THE DUCK τη δεκαετία του '80, που όλοι περίμεναν να τινάξει τη μπάνκα στον αέρα και αυτό πήγε άπατο. Αυτό σημαίνει ότι ήταν κακή ταινία; Όχι βέβαια! Απλά δεν ήταν για όλους, όπως ακριβώς και το GRINDHOUSE. Δε θέλει και πολύ φιλοσοφία το πράγμα!