Ένας άνδρας έρχεται σε επαφή με θραύσματα μετεωρίτη και αρχίζει να μεταμορφώνεται σε ένα πλάσμα διψασμένο για αίμα.
Σχόλια:
Ας είμαστε λογικοί. Δηλαδή ένας τέτοιος τίτλος εσάς πώς ακριβώς θα σας προϊδέαζε για την ποιότητα της ταινίας; Σωστά, πρόκειται για τυπική Monster movie χαμηλού προϋπολογισμού εκείνης της περιόδου με όλα τα στοιχεία του είδους- καλά και κακά- σε αφθονία. Υπάρχει η αναγκαία υπόθεση μετάλλαξης, με πρωταγωνιστή να είναι ένας αρχαιολόγος που κατά τη διάρκεια βροχής μετεωριτών από το Φεγγάρι έρχεται σε επαφή με θραύσματα μετεωρίτη τα οποία αρχίζουν να τον μεταμορφώνουν σε ένα φονικό πλάσμα προϊόν μετάλλαξης μεταξύ ανθρώπου και… τυραννόσαυρου.
Πριν από αυτό υπάρχει η αναγκαία και ανιαρή ανάλυση χαρακτήρων και παρουσίαση του… επιστημονικού υπόβαθρου της ταινίας με μια παρέα από 2-3 επιστήμονες σε εμβόλιμα πλάνα να συζητούν για τα αστρικά φαινόμενα των τελευταίων ημερών. Το ατύχημα γίνεται κατά τη διάρκεια ρομαντικής βόλτας σε ερημική περιοχή την ώρα που αρχίζει το φαινόμενο και ο πρωταγωνιστής μας δεν καταφέρνει να αποφύγει ένα μικρό θραύσμα από μετεωρίτη που σφηνώνεται στο κρανίο του. Μετά από αρκετό μπλα- μπλα και λίγη δράση, ο φίλος εξετάζεται από τους γιατρούς που ανακαλύπτουν το θραύσμα στο οποίο και αποδίδουν την αλλαγή στη διάθεση του φίλου μας.
Και σαν να μην έφταναν αυτά, η τοπική αστυνομία αρχίζει να λαμβάνει κλήσεις για αιματηρούς φόνους στην περιοχή που αρχίζουν αμέσως μετά τη βροχή των μετεωριτών. Όταν μάλιστα ανακαλύπτουν στον τόπο του εγκλήματος δυσανάλογα μεγάλα ημι- ανθρώπινα ίχνη καταλαβαίνουν ότι μάλλον κάποιο ανθρωποειδές πλάσμα είναι ο δολοφόνος και ζητούν τη βοήθεια ενός Ινδιάνου καθηγητή πανεπιστημίου, ειδικού στις Ινδιάνικες παραδόσεις και θρύλους μπας και τους βοηθήσει να ανακαλύψουν την ακριβή φύση του.
Σε γενικές γραμμές τα πράγματα δεν ξεφεύγουν από το τυπικό θέαμα των δεκάδων φτηνιάρικων monster- movies που είδαμε κατά δεκάδες στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 70 μέχρι σήμερα. Υπάρχουν κάποιοι αναίμακτοι φόνοι και μερικές κλεφτές ματιές στο πλάσμα και ειδικότερα στα άκρα και το πρόσωπό του. Η δράση του τέρατος είναι περιορισμένη με τη μερίδα του λέοντος από το χρόνο προβολής να παίρνει η ιστορία του αρχαιολόγου, το πώς αντιμετωπίζει την σταδιακή του μεταμόρφωση κλπ. Από τη μέση και μετά που γίνεται αντιληπτή η αιτία των φόνων, το θέαμα μετατρέπεται σε τυπικό για ταινία του Paul Naschy και του alter ego του Waldemar Daninsky του λυκάνθρωπου, με τον ήρωα μας να απομονώνεται μέχρι οι επιστήμονες φίλοι του να καταλήξουν στο αν είναι ή όχι το φονικό πλάσμα.
Γενικά, το TRACK OF THE MOON BEAST αν και ταλαιπωρείται από τις γνωστές «ασθένειες» των φτηνών b-movies, έχει το ενδιαφέρον του για τους φίλους του είδους, παρόλο που γενικά δεν έχει κάτι που να το ξεχωρίζει από τις δεκάδες ταινίες αντίστοιχου περιεχομένου. Υπάρχει αρκετή αχρείαστη πολυλογία και λίγη δράση που επικεντρώνεται στο τραγικό στοιχείο του ήρωα που μεταμορφώνεται σε δολοφονικό απόγονο των δεινοσαύρων χωρίς να το γνωρίζει. Οι ερμηνείες κυμαίνονται στα γνωστά b-επίπεδα, με τον Gregorio Sala στο ρόλο του Ινδιάνου ακαδημαϊκού να δίνει το δικό του μικρό σόου με συνεχή εξιστόρηση ινδιάνικων μύθων και ιστοριών σε κάθε δυνατή ευκαιρία, που μοιάζουν σαν να μπήκαν στην ταινία με το στανιό για να παραταθεί η διάρκεια της. Κυριολεκτικά, το όλο επιστημονικό υπόβαθρό της πλοκής καταρρέει όταν αποδεικνύεται ότι η όλη ιστορία είναι αποτέλεσμα μια αρχαίας Ινδιάνικης κατάρας. Ο ρυθμός δεν που βοηθιέται από αυτές τις ιστορίες, αλλά τουλάχιστον έχουν εκείνη την αλάνθαστη ποιότητα του «τόσο κακοί που είναι καλοί».
Όταν δε εμφανίζεται στην ολότητα του το πλάσμα κάνει το αντίστοιχο του CREATURE FROM THE BLACK LAGOON που γυρίστηκε 20 χρόνια νωρίτερα να μοιάζει διαχρονικό και υπέρ- ρεαλιστικό, τόσο που είναι κανείς να απορεί τι δουλειά έχει ο μάγος των ειδικών εφέ Rick Baker στην συγκεκριμένη ταινία. Έχουμε επίσης ολόκληρο τραγουδάκι country μουσικής από το κλαμπ της γειτονιάς και μια εντελώς Nasch-ική σταδιακή μεταμόρφωση του πρωταγωνιστή σε κοντινό πλάνο ενώ από πλευράς gore και γυμνού ο Richard Ashe γενικά απογοητεύει προτιμώντας να κινηθεί σε πιο εμπορικά μονοπάτια.