Σχόλια: Καλώς ήρθατε στον κόσμο του Russ Meyer, έναν κόσμο που κυριαρχούν οι «Vixens», ένας όρος που μπορεί και να ανακάλυψε ο ίδιος ο ιστορικός σκηνοθέτης του Αμερικάνικου exploitation. Vixens είναι οι πάντα πρόθυμες, sexy και ναζιάρες γυναίκες του Meyer, πάντα γυμνόστηθες και πάντα με πολύ μεγαλύτερο στήθος από το μέσο όρο, που όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι χαζές και πάντα καταφέρνουν να γίνεται το δικό τους, σε αντίθεση με τους περισσότερους αρσενικούς χαρακτήρες που συνήθως ταπεινώνονται και γελοιοποιούνται μπροστά στα πληθωρικά κάλλη, στο κοφτερό μυαλό και στον ακόρεστο πόθο για έρωτα των πρωταγωνιστριών.
Για το εκκεντρικό σινεμά του Russ Meyer έχουν γραφτεί κατά καιρούς πάρα πολλά, σε άρθρα, βιβλία και αφιερώματα, προσπαθώντας κάπως να αποκωδικοποιήσουν το μοναδικό στυλ του, το οποίο πολλοί μιμήθηκαν στο μέλλον στον χώρο του κινηματογραφικού sexploitation. Ταινίες όπως FASTER, PUSSYCAT! KILL! KILL!, MOTOR PSYCHO και MUDHONEY έχουν μείνει στην ιστορία ως άκρως πρωτότυπες ασκήσεις στην κακογουστιά, που όμως αναδύουν ξεκάθαρα το εξεζητημένο γούστο του Meyer μέσα στην κιτς αισθητική τους.
Η γνώμη μου ως fan κάθε είδους b-movie είναι ότι ίσως δεν είναι σκόπιμο να κρίνει κανείς τις ταινίες του Meyer με τα γνωστά τυπικά κινηματογραφικά κριτήρια, αλλά θα ήταν πιο βολικό να τις πάρει κανείς τοις μετρητοίς για αυτό που πράγματι είναι. Και είναι αυτό ακριβώς που δείχνουν.
Η συγκεκριμένη ταινία, που θεωρείται από τις κορυφαίες του σκηνοθέτη, ακολουθεί τον Clint Ramsey (Charles Pitts) και τις περιπέτειές του στον κόσμο των Supervixens. Ο Clint είναι ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων, όμως η κοπέλα του SuperAngel (Shari Eubank) είναι σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου μια αθυρόστομη και αθεόφοβη σκύλα που πάντα τον μειώνει και τον καταπιέζει. Ένας καυγάς του ζευγαριού καταλήγει στην παρέμβαση ενός ψυχοπαθή αστυνομικού (Charles Napier), που όταν τελικά καταλήγει στο κρεβάτι της SuperAngel αποτυγχάνει οικτρά να της δώσει αυτό που θέλει.
Αποτέλεσμα είναι η αθυρόστομη Vixen να τον περιλάβει σε μια φραστική επίθεση που στοχεύει κυρίως στον ήδη πληγωμένο ανδρισμό του, την οποία ο ίδιος δεν παίρνει με πολύ καλό μάτι. Έτσι, την δολοφονεί και ρίχνει το φταίξιμο στον φτωχό Clint που μετατρέπεται σε φυγά και αρχίζει την περιπλάνηση στον μαγικό κόσμο των SUPERVIXENS.
Πρώτη του στάση, ένα απομακρυσμένο αγροτόσπιτο που κατοικεί ένας ηλικιωμένος με την καυτή Αυστριακή γυναίκα του SuperSoul (Uschi Digard). Η SuperSoul φυσικά βλέπει τον Clint σαν μηχανή του σεξ, και σε κάθε ευκαιρία προσπαθεί να τον ξεμοναχιάσει. Όταν, όμως τα καταφέρνει, τους παίρνει χαμπάρι ο άντρας της και έτσι ο καημένος ο Clint βρίσκεται κυνηγημένος για άλλη μια φορά.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο παρανοϊκός μας μπάτσος βγαίνει παγανιά κάνοντας τη ζωή του ακόμα δυσκολότερη. Όταν δε ο Clint γνωρίζει και ερωτεύεται την SuperVixen (πάλι η Shari Eubank), η οποία έχει καταπληκτική εμφανισιακή ομοιότητα με την SuperAngel, ο μανιακός μπάτσος αποφασίζει ότι ήρθε η ώρα να κλείσει αυτό το κεφάλαιο.
Θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει το SUPERVIXENS ως μια πολύ σέξι road movie, με πολύ γυμνό στα συνηθισμένα στάνταρντς του Russ Meyer, αρκετό χαβαλέ που προκύπτει από τις καταστάσεις στα όρια φαρσοκωμωδίας και τους απίστευτα campy διαλόγους. Λίγη δράση και ολίγον από σασπένς στο φινάλε συμπληρώνουν την εικόνα μιας αρκετά διασκεδαστικής και ψυχαγωγικής ταινίας για ενήλικες.
Οι περιπλανήσεις του Clint στον κόσμο των Supervixens περιλαμβάνει αρκετές ακόμα συναντήσεις με γυμνόστηθες καλλονές, που όλες θέλουν να τον ρίξουν στο κρεβάτι. Αποτέλεσμα είναι κάποιες τουλάχιστον παράξενες σκηνές σεξ, που εκτός από τα πελώρια στήθη όλων των πραταγωνιστριών, έχουν να επιδείξουν και το τεράστιο πέος σάτυρου (!) του Clint. Λέτε γι αυτό να τον θέλουν όλες τόσο πολύ; Η κορυφαία, πάντως, απ΄’ αυτές τις σκηνές είναι το σεξ με την σεξοβόμβα Uschi Digard στον στάβλο κρυφά από τον άντρα της, που συνεχώς μουρμουρίζει- υποθέτω- γλυκόλογα στα Γερμανικά σε ένα παραλήρημα ηδονής!
Τα πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης αρκετό χαβαλεδιάρικο ξύλο μεταξύ του Clint και της γυμνόστηθης SuperAngel, και ένα αρκετά δυνατό αν όχι λίγο αταίριαστο φινάλε με την τελική μονομαχία μεταξύ του σαδιστή μπάτσου Napier και του Clint.
Οι πρωταγωνίστριες του Meyer είναι όλες στο προφίλ των εναλλακτικών sexploitation stars, όπως ο ίδιος τις ανακαλύπτει σχεδόν σε κάθε ταινία του, με την Shari Eubank να ξεχωρίζει στους ρόλους της SuperAngel και της SuperVixen, η οποία εκτός από τα πλούσια σωματικά της προσόντα τα οποία επιδεικνύει σε κάθε ευκαιρία δείχνει και ότι είναι πραγματικά καλή ηθοποιός.
Τόσο καλή στην πρώτη της εμφάνιση, που εμένα προσωπικά μου προκαλεί μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι δεν είχε συνέχεια η καριέρα της παρά μόνο μια ακόμα σχετικά άγνωστη ταινία που έκανε το 1975, στην οποία μάλιστα συμμετείχε και η Uschi Digard.
Η απίστευτα σέξι Uschi Digard δε, με μεγάλη θητεία σε πορνοταινίες αλλά και cult επιτυχίες όπως THE BLACK GESTAPO και ILSA: HAREM KEEPER OF THE OIL SHEIKS κλέβει την παράσταση όποτε βρίσκεται στο πλάνο, ενώ ο κλασσικός «σκληρός» Charles Napier είναι πειστικότατος στο ρόλο του παρανοϊκού μπάτσου.
Γενικά δε νομίζω ότι κανείς θα απογοητευτεί από αυτά που θα δει στο SUPERVIXENS. Είναι πολύς ο χαβαλές, αρκεί κανείς να είναι δεκτικός στο ιδιόρρυθμο στυλ του Russ Meyer. Δεν πρόκειται για αριστούργημα, αλλά πολλοί fans του ιδιαίτερα μεγάλου γυναικείου στήθους μπορεί να διαφωνήσουν κάθετα! |