fulci7 (Βαθμολογία: 2) στίς 28/02/2015 20:26
vareti alla i skonismeni atmosfaira tis kai oti ta zombie einai para poly kala tis dinoun extra pontous. ean eixe perissotero gore tha itan kalyteri
pflashatos (Βαθμολογία: ) στίς 27/11/2008 12:23
Όταν είχα δει το Barbed Wire Dolls του Franco στα extras είχε μια συνέντευξη του σκηνοθέτη ο οποίος περιγράφοντας τις τεχνικές που είχε χρησιμοποιήσει στην ταινία αποδείκνυε ότι το δανέζικο δόγμα '95 που έκανε μεγάλο και τρανο τον von trier υπήρχε ήδη από τη δεκαετία του '70 μέσα από τις τανίες του Franco. Πραγματικά. στο Barbed Wire Dolls υπήρχαν όλες οι κλασσικές μονομανίες του δόγματος, κάμερα στο χέρι, μονόπλανα, κουνημένη κάμερα, απουσία τεχνικού φωτισμού, οπτικών και ηχητικών εφέ. Οπότε απαιτείται ενας σεβασμός απέναντι σε έναν σκηνοθέτη ο οποίος αν και είχε τεράστιο ταλέντο ώστε να αποτελέσει έναν σκηνοθέτη ο οποίος θα ήταν αποδεκτός από το mainstream κοινό και θα μπορούσε να εξελιχθεί σε σταρ όπως ο Αλμοδοβάρ, προτίμησε να κάνει δύο και τρεις exploitation ταινίες τον χρόνo, κινούμενος πάντα στο περιθώριο της μαζικά αποδεκτής φιλμογραφίας. Επίσης το γεγονός ότι αποτέλεσε τον αποδιοπομπαίο τράγο του φρανκικού καθεστώτος και της καθολικής εκκλησίας αποδεικνύει κάτι για το έργο του. Στην πραγματικότητα ο Franco ήταν ένας άτυπος αντιστασιακός, ο οποίος είτε εκκούσια είτε ακούσια αντιστάθηκε στον πουριτανισμό και στο σκοταδισμό της ισπανικής εκκλησίας επιτιθέμενος πάντα με τον δικό του τρόπο, μέσα από την πρόκληση,την απενοχοποίηση των απλών ανθρώπινων ενστίκτων και την ηδονοβλεψία στο ανελέητο κυνήγι μαγισσών που εξαπέλυσε το καθεστώς του Φράνκο